Taki przyczynowo-skutkowy zwiazek przyszedl mi do glowy, czytajac kolejne salonowe wywody w jakim celu putinska Rosja sugeruje maluczkim jakoby 10.04.2010 nad Smolenskiem mial miejsce zamach, wybuchy, trotyl i dynamit ?
Odwrocenie uwagi od prawdziwego problemu to jeden z metod socjotechniki czekistowskiej, nie rzadko wykorzystywany obecnie w Rosji do celow wewn.
1. Tu-154M Lux nr boczny 101 był remontowany przez rosyjską firmę Aviakor SA w Samarze, miał miejsce w dniach 2 czerwca 2009 roku – 23 grudnia 2009 roku.
Po ostatnim remoncie producent samolotów Tupolew Tu-154M Lux gwarantował resurs na najmniej 6 lat, 7500 godzin lotu i 4500 lądowań.
23 stycznia 2010 roku miał awarię zespołu ABSU (autopilota) oraz uszkodzenie agregatu sterowania wychyleniem lotek Ra-56-w-1; awaria wystąpiła na ziemi, na lotnisku w Portoryko, i została usunięta po kilku godzinach (po remoncie generalnym w 2009 roku,
w okresie od grudnia 2009 roku do kwietnia 2010 roku, wystąpiło ogółem 11 usterek;
3. Oleg Deripaska = osobisty przyjaciel prezydenta Putina
"Российский олигарх, личный друг президента Путина"
http://www.peoples.ru/state/rich/deripaska/interview.html
4. Nie tylko przyjaciel, ale i razem z nim gra w propagandowych skeczach dla TV :
5. Czy ma ktos jeszcze jakies pytania na temat tego trojkata - Putin, Deripaska (wlasciciel Aviakor) i Anodina (szef MAK i zarazem faktyczny wlasciciel (wspol, z synem) potentata lotniczego w Rosji - Transaero - http://pl.wikipedia.org/wiki/Transaero
Napisalem wczesniej, ze firma Anodiny (syn - dyrektor, synowa - prezes) ma ok. 40 samolotow.
To nie prawda, ona ma 94 samoloty. W tym 3 (slownie: trzy) rosyjskie TU- ale -214 ...
"Парк авиакомпании состоит из 94 современных авиалайнера, в который входят самолеты: Боинг-777, Боинг-747, Боинг-767, Боинг-737, Ту-214". ( tych ostatnich 3 szt. , slownie TRZY)
http://www.transaero.ru/ru/company/aircraft
Boeing 737-300 2 118 (16/102)
Boeing 737-400 5 138 (12/72/54)
Boeing 737-500 13 105 (12/93)
Boeing 737-800 11 176 (8/168)
Boeing 747-200 4 496 (12/484)
Boeing 747-300 4 448 (28/440)
Boeing 747-400 20 352 (11/56/285)
Boeing 747-400 BCF 1 cargo
Boeing 767-200ER 9 217 (22/195)
Boeing 767-300ER 10 216 (26/98/92)
Boeing 777-200 2 306 (12/14/167/113)
Boeing 777-200ER 9 306 (12/14/167/113)
Boeing 777-3000
(4 zamówione) 306 (12/14/167/113)
TU-214 3 184 (8/176)
Razem 94 sztuki
Kto jak kto, ale general Anodina wie, jakie samoloty warto uzytkowac, a jakie spadaja z przeroznych przyczyn.
Z ostatniej chwili:
6. General Anonida jest zapewne wielka patriotka swojej socjalistycznej Ojczyzny.
Ale to jeszcze wieksza patriotka swojego rodzinnego kapitalistycznego biznesu.
Otoz znany bloger i czlonek Rady Dyrektorow "Aeroflotu"
Aleksiej Navalny zastanawia sie w swoim artykule
"Od was 25 500$" ( "
с вас $25 500")
dlaczego MAK Anodiny od prawie roku nie chce certyfikowac (dac pozwolenia) do korzystania z zakupionych i gotowych do lotu nowych samolotow
Boeing-777-300ER?
Co kosztuje "Aeroflot" 51 000 USD dziennie (a 51% udzialow w nim ma rosyjski budzet, wiec wychodzi 25,5 tys. razy 31 dni razy miesiecy juz kilka...
Zagadke chyba rozwiazalem ja - Transaero zakupilo 4 takie 777-300 i czeka na dostawe. Aeroflot juz swoje 777-300ER otrzymal, ale nie mozna pozwolic, aby korzystal z nich i mial przewage nad prywatnym interesem Anodinow.
Tak to sie robi w Chicago Moskwie...
Tak to kosztem panstwowych strat, biznes Anodiny zachowuje nad konkurencja przewage.
A wodka w Rosji kosztuje juz drozej niz w Polsce....
Dziure budzetowa (mimo wysokich jeszcze cen ropy i gazu przy glodowych emeryturach) jakos trzeba latac.
Linki: